Hledame programatory nadsence

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Úterý Říjen 17 12:14:22 CEST 2006

Myslim, ze to nemusi byt zase tak slozite jak vsichni delate.
Dneska to mate tak:

clovek - obcanka_ID

co se tyce toho, ze nekdo CardID, tak neni nic jednodussiho, nez zajit
na pobocku, rict, ztratil jsem CardID.
Z db ji vymazou a vystavi novou.

Co se tyce hlasovani:

do tabulky vlozim CardID lidi co hlasovali. Do druhe tabulky vlozim
"jeho hlas".
Takze budu vedet, ze clovek hlasoval, ale nebudu vedet co, protoze vztah
card_id a hlas neexistuje.

Proste to udelat tak jak je to ted, akorad nebudete mi OP, ale Card_id.

-- Filip Flajsar