Hledame programatory nadsence

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Úterý Říjen 17 13:47:43 CEST 2006

Libor Chocholaty napsal(a):
> S falsovanim hlasovacich listku je to jeste slozitejsi. Byl jsem jednou
> ve volebni komisi. Po zavreni volebni mistonosti se bedna s hlasama
> otevre, listky vysypou na stul a roztridej se. Pak se jednotlivy
> spocitaj, napise se zapis a vsichni ho podepisou. Predseda komise (mozna
> jeste s nekym, uz si to nepamatuju) vezme vysledky a roztridene a
> spocitane hlasy a veze je na volebni komisi o uroven vys. Tam se tyhle
> vysledky zapisou, predseda to podepise, hlasy se odevzdaj. A tak dale az
> na republikovou volebni/scitaci komisi. takze mate podpisama clenu
> [...]
U nas to bylo takto:

Po zavreni mistnosti se otevrela bedna, spocitaly se vsechny hlasy.
Pote se z nich vyndaly neplatne (tudiz vice listku v obalce, prazdne
obalky atd.)
Pak se to roztridilo na strany a nasledne pocitaly hlasy jednotlivych
kandidatu.

Mezitim se samozrejme vsechno pocitalo (pocet platnych, neplatnych,
pocet hlasu strane, kandidatum atd atd.)
Mozna ten program ktery jsme k tomu meli nekde najdu.

-- Filip