Boinc-Seti na linuxu

HonzaRezna honzarezna na seznam.cz
Středa Září 6 21:42:55 CEST 2006

Vyborne, moc dekuju, tahle moznost mi uplne unikla. Ale jeste bych se
zeptal: Boinc manager mi funguje, ale nejsem si jist, jestli startuje
nejakeho demona nebo jak zajistit, aby bylo pocitani pripraveno hned po
startu systemu? Asi se ptam jako lama, ale takhle dopodrobna jsem to
nikde nenasel.
Diky za pomoc.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.12-12mdk #i686 AMD Duron(tm) 2200 MHz GNU/Linux