Boinc-Seti na linuxu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 6 22:53:22 CEST 2006

On Wed, Sep 06, 2006 at 09:42:55PM +0200, HonzaRezna wrote:
> Vyborne, moc dekuju, tahle moznost mi uplne unikla. Ale jeste bych se
> zeptal: Boinc manager mi funguje, ale nejsem si jist, jestli startuje
> nejakeho demona nebo jak zajistit, aby bylo pocitani pripraveno hned po
> startu systemu? Asi se ptam jako lama, ale takhle dopodrobna jsem to
> nikde nenasel.
> Diky za pomoc.

Ahoj,

koukal jsem na http://boinc.berkeley.edu/manager.php a prvni veta
na strance:

The BOINC manager program is available for Windows, Mac OS X and Linux.
It controls the use of your computer's disk, network, and processor
resources, and is normally started at boot time.

Jestli se tak na tvem systemu nedeje, je pravdepodobne, ze ma startovaci
skript v /etc/init.d/boincd a staci jej povolit v prislusnem runlevelu
/etc/rcX.d/, kde X je defaultni runlevel podle /etc/inittab/. Nektere
systemy maji AFAIK chkconfig, coz je prijemne ulehceni.
-- Dalibor Straka