V cem delat GTK aplikace ?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Duben 5 17:06:11 CEST 2007

Pro me osobne byl sveho casu velky rozdil v tom, ze QT je C++ knihovna
(vlastne cely framework pro psani multiplatformnich aplikaci) kdezto GTK
ma C API, coz pro bylo dost odrazujici. C++ API mi prijde robustnejsi,
ale to je asi vec nazoru. Ale jak tak na to koukam, dneska uz i GTK ma
C++ API v podobe gtkmm. Takze... kazda volba neco stoji a vsichni jsme
obeti svych minulych spatnych rozhodnuti. ;-)

Libor