Software suspend a hodne pameti

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Čtvrtek Duben 5 16:23:15 CEST 2007

Petr Klíma wrote:
> Suspend to disk (minimalne jaderny swsusp) opravdu vice, nez 4GB RAM
> nepodporuje, ani ho tak nelze zkompilovat, tato cesta pada.

Hm, ve 2.6.20 se uz suspend to disk tvari, ze podporuje vice, nez 4GB
RAM (resp. kernel lze zkompilovat zaroven se suspend-to-disk a podporou
64GB RAM), ale nemuzu to prakticky vyzkouset.

Objevil se jiny problem, kdyz jsem zkomplikoval to jadro 2.6.20 a
nabootoval jej, pri praci s NFS je to silene zdechle a v syslogu se
objevuje opakovane tato trojice:

Apr  4 12:51:39 flow2 kernel: statd: server localhost not responding,
timed out
Apr  4 12:51:39 flow2 kernel: lockd: cannot monitor <nfs_server>
Apr  4 12:51:39 flow2 kernel: lockd: failed to monitor <nfs_server>

Podle googlu to ma neco spolecneho s upadlym lockd, ale ten se tvari, ze
bezi. S distribucnim (OpenSuSE 10.2) jadrem 2.6.18 nic takoveho nedela,
config noveho je podle stareho.

Tak to jsem v lese...

Tosuja
--