Dotaz na server

Neděle Duben 15 16:47:12 CEST 2007

On Fri, 13 Apr 2007, Ivo (Bear) Hanuska wrote:

> SCSI řadiče se používají snad proto, aby se nevytěžoval procesor a
> Vy si ho vytížíte RADem...

Už jsem viděl třídění n-prvkového pole naprogramované s časovou složitostí
O(n^3), takže je možné, že existuje i implementace RAID1, která nějak
výrazně zatěžuje CPU, i když diskové operace jedou přes přiměřeně rozumný
řadič, ale asi bude dost těžké se s nimi potkat v praxi. :)

(Možná kdyby byla řeč o sběrnici...ale dva disky jí asi nedokážou nijak
výrazně ucpat.)

> kupte ještě jeden disk a udělejte RAID5,

Dělat RAID5 ze tří disků mi nepřipadá jako moc dobrý nápad.

On Sun, 15 Apr 2007, Breta wrote:

> 1. Az budete velky, treba poznate i nektere ty realne OS - a budete
> prekvapen.

Hezky řečeno. Nejhezčí na tom je, že se ten výrok dá vykládat různě... :)