Dotaz na server

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Neděle Duben 15 18:42:07 CEST 2007

Hello, world!\n

> Jistě - je nějaký rychlostní problém zapsat to samé na dva disky
> současně? Principialně ne. Kolik je kolem toho režije? No, určitě nějaká
> je.  Tazatel si musi rozhodnout, zda chce mít víc režije na procesor,
> nebo zda chce veškerou diskovou IO práci předat dál řadiči.

Necítím se být odborníkem přes všelijaké RAIDy, ale neodpustím si jedno
pozorování, které jsem učinil: Málokterý hardwarový RAID dokáže číst
rychleji než 100MB/s (počítaje v to i různé poměrně velké potvory,
jako třeba HP MSA), zatímco ze softwarového RAIDu s přesně stejnými
disky bez problémů dostávám 250MB/s. Takže s úvahami o tom, kterou
režii se vyplácí předat komu, bych byl poněkud opatrnější :-)

				Přeji pěkný večer
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
This sentence contradicts itself -- no actually it doesn't.