Problém s tuhnutím SSH pr(i nespolehlivé lince

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Srpen 22 17:40:24 CEST 2007

Mohu potvrdit, že s firewallem realizovaným WinRoutem jsem se nedávno také
zlobil, protože mi také konzole při nečinnosti mrzla. "Vyřešil" jsem to
vyloučením WinRoute z cesty...

Slávek