Re: Problém s tuhnutím SSH při nespolehlivé lince

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 15:33:40 CEST 2007

On 8/22/07, Pavel Lisý <pali na tmapy.cz> wrote:
> Dobrý den
>

> Moje dotazy zní:
>
> 1. Setkal jste se někdo s podobným chováním sítě? Pokud ano, co to
> způsobovalo (abych věděl, na co se mám zaměřit)

3-4 roky dozadu ** zaNATovane masiny, divne BNC karty, superlacne
wifi.AP ... no proste max. hnusna skolska siet ... riesenie bolo
povedat, ze neuskodi investovat par korun do kablov/switcha a
topologie ... nemali zaujem. Pomahal som im zadara a po tomto odisiel.
Clovek si musi vazit najprv SAM svoj cas, inak si ho nebudu vazit ani
ini.

> 2. Jde nějak OpenSSH přesvědčit, aby mu takové výpadky nevadily? Tedy
> nevím, zda to spojení přeruší SSH nebo něco po cestě, ale v logu sshd se
> objevi "connection closed"
>
> Budu vděčný za každý námět.

workaround na to je program "screen"
nevyriesi tuhnutie, ale ak nastava raz za napr. 20'
tak sa clovek reconnectne a ma spustene "vsetky okna" , k.t nadalej
bezia v pozadi, vykonavaju job
+ kopec dalsich vyhod

--
've a nice day!