Slaby vykon grafik v SLI

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Čtvrtek Únor 22 10:50:15 CET 2007

Petr Šobáň wrote:
> Podle mě jsou to vyhozené peníze.
>
> Výkon se o mnoho nezvětší a 2x cena grafiky je 1 grafika rychlejší.

Teoreticky nejsou. Donedavna neexistovaly rychlejsi grafiky - rada
Quadro FX 5500 ma jenom vice pameti (1GB), az nedavno se objevila rada
FX 4600/5600 zalozena na poslednim nVidiackem chipu a tedy by mela byt
rychlejsi. Proste jsme ve stavu, kdy je nam pomale to nejrychlejsi na
trhu :-(

> Takže pokud nemáte SW který to dokáže použít tak je to na houby, a
> pochybuji že to linux nějak smysluplně využije - prostě je to pouze trik
> pro hráče her na windows.

To je prave to - na SW ktery mame (Ansa od Beta CAE), nam nikdo (vcetne
vyrobce) nebyl schopen rict, jestli to pomuze. Kolega ze zpriznene firmy
prisahal na grafiku Quadro FX4500 X2, coz jsou dva chipy na jedne karte,
ale to Dell nedodava, tak jsme sli cestou dvojice grafik.

Mel jsem doposud za to, ze pro SLI neni potreba specialni podpora v
aplikacnim SW, ze je to z vetsi casti otazka ovladacu. Linux to
samozrejme nepouzije, ale nadstavbovemu softwaru by se ten vykon mohl hodit.

No, zatim to vypada, ze SLI v Linuxu opravdu zadny vykon navic neprinasi
(hanba nVidii!!!)

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klíma