Slaby vykon grafik v SLI

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Únor 22 22:52:32 CET 2007

Petr Klíma napsal(a):

> Mel jsem doposud za to, ze pro SLI neni potreba specialni podpora v
> aplikacnim SW, ze je to z vetsi casti otazka ovladacu. Linux to
> samozrejme nepouzije, ale nadstavbovemu softwaru by se ten vykon mohl hodit.

Jakej výkon ?

Pod windows co využívají sli se to děje tak že každá karta zobrazí 1/2
obrazovky, takže teoreticky je větší obnovovací kmitočet, a protože
každá zobrazuje pouze 1/2 obrazovky tak vlastně na celé obrazovce je
dvojnásobný počet polygonů při stejném výkonu co by zvládla jedna.

A kde se to využije ? Pouze pro hry.

Protože když budete dělat něco rozumného pod linuxem - cad a pod tak vám
je jedno zda kružnice je zobrazená z 1000 částí nebo 2000 částí, stejně
to potom limituje ten SW a výstupní zařízení s jakým rozlišením dokáže
tisknout výkresy.

> No, zatim to vypada, ze SLI v Linuxu opravdu zadny vykon navic neprinasi
> (hanba nVidii!!!)

Ono to není tak růžové ani ve windows i tam je to celkem na houby,
prostě je to pouze pro nějaké hry co to dokáží využít.

> Tosuja

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

	O Králi bylo známo, že na svých dcerách nikdy nešetřil, už jen
proto, že podle něj dokázaly snášet otce, který se musel vykoupat dvakrát,
aby byl jen špinavý.
		-- T. Pratchett: Pravda