Slaby vykon grafik v SLI

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Pátek Únor 23 06:24:40 CET 2007

Petr Šobáň wrote:

> Jakej výkon ?
>
> Pod windows co využívají sli se to děje tak že každá karta zobrazí 1/2
> obrazovky, takže teoreticky je větší obnovovací kmitočet, a protože
> každá zobrazuje pouze 1/2 obrazovky tak vlastně na celé obrazovce je
> dvojnásobný počet polygonů při stejném výkonu co by zvládla jedna.

Vidim, ze o SLI vite jeste min, nez ja :-) SLI modu je vic, ty vylozene
nejzakladnejsi jsou AFR (prvni karta pocita liche snimky, druha sude) a
potom je vami zmineny SFR, tedy rozdeleni obrazu na dve poloviny.

> A kde se to využije ? Pouze pro hry.
>
> Protože když budete dělat něco rozumného pod linuxem - cad a pod tak vám
> je jedno zda kružnice je zobrazená z 1000 částí nebo 2000 částí, stejně
> to potom limituje ten SW a výstupní zařízení s jakým rozlišením dokáže
> tisknout výkresy.

Urcite jste uz slysel o 3D cadech, tam obcas mate dost trojuhelniku,
pripadne potrebujete stinovat. Navic nepotrebuju tisknout jediny vykres,
pole pusobnosti firmy je jinde, nez v tvorbe takoveto dokumentace.

No a kdyz tak potrebujete hybat modelem s 5 miliony vystinovanych
trojuhelniku, tak na tom kucka libovolny dnesni hardware a hybat s tim
je porod. A to muzu s klidem cekat, ze do konce letosniho roku budeme
mit modely s 10 nebo vice miliony trojuhelniku.

> Ono to není tak růžové ani ve windows i tam je to celkem na houby,
> prostě je to pouze pro nějaké hry co to dokáží využít.

Hm, kdyz se dobre podivate na vysledky ze SPEC Viewperfu, uvidite zcela
zjevne, ze zhruba v polovine testu dost SLI pomaha (30-80% vykonu
navrch). A nepresvedcite mne, ze soucasti Viewperfu jsou hry....

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info