PCI zvukovka

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Březen 21 13:54:48 CET 2007

Josef Štengl napsal(a):
> 'brej,
> 	vim ze jsem mel oba chipy, pac si emu101k  pamatuji a momentalne
> 	zde mam take nejaky smejd jmenujici se, to nevim, ale lspci
> 	vyhodil Creative Labs SB Audigy LS a jestli si to dobre pamatuji,
> 	tak chip s ca0106 vytvari relativne lepsi priblizeni se
> 	zamyslenemu zvukovemu vystupu. Ale zkousel jsem to jen na stereo,
> 	ponevaz jsem zatim nesehnal nekoho kdo by me prodal slusnejsi
> 	bedynky za neslusne nizkou cenu.
> 	V porovnani s integrovanou zvukovkou,ktera ma ovladac  intel8x0
> 	jeto vylozene nadhera.
> [...]

A na tomto jste byl kde ?

Pro poslech normální hudby dnešní integrované zvukovky stačí - nepoznáte
rozdíl.

A pokud chcete se zvukem pracovat tak to od creative určitě není - to si
třeba pořídit pořádnou profi zvukovku.

Jinak před nedávnem jsem se hádal o kvalitách zvukovky a tak jsem je
změřil - sice to měření není taky žádná sláva - nemám profesionální
zařízení - ale pro orientaci stačí a i ta integrovaná vyhoví - pochybuji
že máte tak kvalitní sluch.

Viz:

http://www.soban.cz/test_zvukovek/sb.htm
http://www.soban.cz/test_zvukovek/Integrovana.htm

A můžete porovnat ta integrovaná je
00:10.1 Audio device: nVidia Corporation MCP51 High Definition Audio
(rev a2)

Na MB
http://www.abclinuxu.cz/hardware/zakladni-desky/socket-am2/asus-m2npv-vm

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Moudrý se mýlí sedmkrát denně.
		-- italské přísloví