RE: Kódovástránkafilesystému

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Květen 16 11:15:24 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> Tato konference je vyborna, vzdycky, kdyz neco v necem nejde, at uz z
> jakehokoliv duvodu, tak napisete, tak to vymente.
> Tohle je hodne ubohy argument.
>
> 1) Napsal jsem priklad, kde kodovani UTF-8 je uplne k nicemu
> a na tom si
> trvam. Je jedno z jakeho duvodu je to k nicemu, at uz z toho

	A jste si jist, že FB používá UTF-8 jako vnitřní reprezentaci (pro
strojové zpracování - mnoho operací naprosto nevhodný formát) a nebo pouze
jako komunikační API s okolím?

> PS:
> Poznamka na okraj, abych zacal tridit v UTF-8 dle ceskych
> pravidel v DB
> , tak vubec nepotrebuji prechazet na jinou DB, staci mi
> totiz, kdyz si
> napisu pro firebird modul, ktery bude trdit UTF-8 dle ceskych
> pravidel. Mozna by tu mel zacit premyslet nekdo jiny.

	Ano, stokrát dokola budeme vymýšlet kolo... napsat modul pro SPRÁVNÉ
české řazení není práce na dvě člověkohodiny... ale to jste asi zjistil,
pokud jste to udělal a taky jste zjistil, že dělat to efektivně (=rychle)
znamené použít značně pokročilé algoritmy (jako pro sorting, tak pro
matching) a vícefázové zpracování... opravdu jejich implementace je hračkou?

	Na zbytek nemá smysl reagovat neb jste naprosto nezachytil pointu.
(a jak Vaše argumenty souvisí s nevhodností UTF-8 pro to, pro co je určeno,
mi silně uniká a je mi to fuk)