ups fungujici pod linuxem

Jiří Volf konference na volfovi.net
Čtvrtek Květen 31 11:23:24 CEST 2007

No,

ochranný (nikoliv zemnící) vodič slouží především k ochraně osob proti
zásahu el. proudem na kovových dotykových místech. Proto je ochranný
vodič důležitý, koneckonců i všechny agregáty se připojují k zemnící tyči!
Z tohoto důvodu je vytažení UPS ze sítě nebezpečné pro osoby.
Nikoliv však pro server. Tedy "oddělání" serveru samozřejmě nehrozí :-)

P.S. Notebook nepotřebuje ochranný vodič ne proto, že pracuje s nízkým
napětím, ale proto, že část obsahující 230V vedení je z el. izolačního
materiálu.

Zdraví Jiří Volf