mysql - chybí myd soubory

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Listopad 16 17:23:29 CET 2007

Hello, world!\n

> Je to tak. Pro bezne data mining byva MyISAM rychlejsi. Existuji
> pripady, kdy hashovani indexu a sprava bufferu vychazi ve prospech
> InnoDB. Od verze 5 pouzivam jen InnoDB. Zadne velke vykony nehonim.
> Mam 3 dotazy/s (konkretne selekty) a dulezitym ukazatelem je mysql
> query cache, podle ktereho je 90% dotazu v cache.

Ja pouzivam MySQL v podstate jen jako back-end k DSpamu :-) a tam se
ukazalo, ze vymena InnoDB za MyISAM (oboji po docela dlouhem ladeni
parametru) zrychlila zpracovani skoro o rad (decimalni).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"One single semicolon. A perfect drop of perliness. The rest is padding." -- S. Manandhar