openvpn / automaticke nastaveni dns (a domeny)

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Čtvrtek Listopad 22 21:08:16 CET 2007

> no resolvconf dela jenom framework pro utilitky, jak nastavovat dns a
> napriklad ISC dhcp3 klient pod debianem spolupracuje s resolvconf automaticky.
> ja nastavuji openvpn pres bridge, to simuluje virtualni 2.vrstvu a nad tim si
> to jiz konfiguruji automaticky pomoci dhcp, jako kdybych byl pripojeny k
> ethernetu v kancelari.

To zni zajimave - muzete mi poradit jak toho docilit, resp. co nastavit
v openvpn? Jinak ja pouzivam dhcpcd klienta v gentoo a ten to taky
nastavi automaticky. Ale pri pripojeni openvpn (tak jak ho mam nastavene
ja) to vubec nehraje roli, protoze tam si prideleni IP zaridi openvpn a
pred dhcpcd to vubec nejde.

t.v.