webcam pro linux

Jarda jarda47133 na spambob.net
Neděle Listopad 25 11:21:04 CET 2007

Jarda wrote:

> [...]

Jeste dodatek: Rozliseni na 640x480 vam v soucasnosti ve Skype a
podobnych bude k nicemu. V soucasnosti nevyuzijete ani to VGA
rozliseni. Jedina aplikace, kterou jsem nasel a ktera s tim neco umi,
je VLC. Takze se muzete na sebe koukat na monitory nebo se streamovat
po siti.
Remove the 33 from my address to reply by e-mail!