RE: Proces vyžírající paměť a swap

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Říjen 19 14:41:41 CEST 2007

linux-bounces na linux.cz <mailto:linux-bounces na linux.cz> wrote:
> 2GB fyzické paměti a 6GB swapu. Je normální, aby proces mohl alokovat
> víc paměti, než je v systému dostupné?

	Ano, Linux pracuje systemem optimisticke alokace = pamet, kterou
jste si nechal pridelit urcite nebudeue potrebovat...:-)

> počítače? Osobně jsem radši, když ten proces skončí s tím, že nemůže
> alokovat další paměť místo toho, aby téměř vytuhnul celý počítač.

	Vymenit alokator... existuji jiste i jiné implementace - třeba
pesimisticka.

> ohledu na fyzické možnosti počítačů? Vždyť 1GB dump není nic co by se

	Fyzicka moznost dnesnich pocitacu je neco, co uzivatelsky proces
nema co zajimat... - nejprve je treba presneji definovat, co tim pocitacem -
fyzickym - myslite...

Technicka podpora, Intranet/Internet    Za Kovárnou 1, 625 00 Brno