Adaptec 2820 - HW RAID? SW RAID? SMART?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Září 21 14:11:31 CEST 2007

Můj osobní názor: Ano, zuby nehty se držet osvědčeného SW RAIDu (klidně i
za cenu ztráty pár desítek cylindru). Jako jednoznačný důvod pro mně je,
že se sw raidem máte v ruce silnější nástroje, které oceníte po fatálním
rozpadu pole.

A mohu říci, že už jsem si to i několikrát potvrdil praxí...

Slávek