detekde MAC adresy

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Pondělí Duben 14 10:52:34 CEST 2008

dusan na dwsoft.cz napsal(a):

> Na chipu je psano samsung, ale kdo vi, jestli je tam mac od nich nebo
> od vyrobce karty (toho se mi ale nepodarilo zjistit)
> Navic Samsung ma "MAC prefixu" docela pozehnane.
>
> Predstavoval jsem si neco, co pingne na FF:FF:FF:FF:FF, ale neznam
> zadny nastroj. Arping pinga na ip adresy.
>
> Vysledkem by melo byt pridanim statickeho zaznamu do ARP tabulky s
> nejakou lokalni ip adresou. Pocitam, ze se pak na to zarizeni pres
> telnet dostanu a budu ho moci nastavit.

Obavám se, že vaše představa není zcela správná. Nicméně, mně se v podobných
situacích osvědčilo připojení  kříženým kabelem přímo k počítači s tcpdumpem
nebo wiresharkem.  Po zapnutí dané zařízení zpravidla do sítě něco
pustí. Switch
to ne vždy propustí.

   Pavel

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.