sw RAID a spolehlivost

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Srpen 4 15:27:13 CEST 2008

A proč ne HW RAID 1? U SCSI hot-swap od Compaqu bych očekával, že to bude
fungovat na úrovni řadiče. Ale jinak u raid 1 by to standardně mělo
zapisovat současně na oba disky, pokud někde něco chybí, tak je to buď blbě
nastavený (takto se chová třeba JBOD) nebo je někde nějaká chyba (možná i hw
chyba)...