HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Srpen 8 09:43:10 CEST 2008

Nemělo by to být spíš DVB-C? Netuším, jakej je rozdíl mezi DVB-S a C, ale
vím, že zařízení pro kabel se označují C. Jinými slovy se jedná o označení
Sattelite, Cable a Terrestrial. Určitě bych si ověřil, že C a S lze zaměnit,
aby to pak vůbec fungovalo a nebyly to vyhozený peníze...