VLAN

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Srpen 26 21:05:26 CEST 2008

Mozna by bylo fajn, kdybyste rekl co na tech strojich bezi za aplikace a
jaka je sitova topologie. Jak uz tu nekdo poznamenal, sedesatiportove
Cisco 2950 tezko sezenete, takze nejspis se bude jednat o nejakou
switchovanou/routovanou sit.

Potom, co myslite tim, ze by se pocitace v nekterych vlanech navzajem
mely videt a nektere ne. VLANy se z principu mezi sebou na L2 nevidi, je
potreba mezi nimi routovat (at uz routrem nebo L3 switchem).

Otazky konkretnich moznosti Cisco switchu neznam, takze radsi zustanu na
teto obecnejsi rovine.
Jadrem meho sdeleni je to, ze by bylo fajn poskytnout vice informaci.

Libor