Prepinanie klavesnice - kxkb err

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Srpen 27 22:47:09 CEST 2008

Zdravim este raz,

doplnim este, ze pri ukonceni Xiek na nechodivom tenkom klientovi som si
na jeho konzole vsimol error, ze nevie najst /usr/bin/.../xkbcomp (bolo
to tam si 5x, mozno tolkokrat som pustal xkbcomp na terminal serveri)..
Po preskumani logu Xorg.0.log z nabehu Xiek som nasiel hlasku, ze
nenasiel konfiguraciu klavesnice, a ako default pouzil "pc105" (pritom
chybove hlasky hovoria o "pc101"), no a uz po doloadovani Xiek sa tam
asi 5x vyskytla hlaska "Couldn't load XKB keymap, falling back to
pre-XKB keymap."
Neviem co z toho je k veci podstatne a co nie, linux je sice moj kamarat
ale lepsie sa citim niekde v sietovej vrstve nez v hlbinach Xorg ;o)

M.R.