diskove pole pro webhosting

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 13 06:31:23 CET 2008

Ahoj,

On Tue, Feb 12, 2008 at 07:59:07PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Asi mně něco uniká, ale proč tam nebude hardwarový raid5? Co se týče
> spolehlivosti, tak rozpad raid5 jsem snad nikdy nezažil.

To prijde ;-)

Jiste ti mnoho lidi rado osobne vylici umrti disku v poli, kde byl
dokonce spare disk; nezli se provedl rebuild pole, chcipnul dalsi.

Dale se v bujare debate setkas se sektou lidi, kteri budou prosazovat
pole slozene ze stejnych disku a druhou sektou vyznavajici ruznorodost
prave kvuli nizsi pravdepodobnosti skupinove harakiri.

Pak uchopi klacky a pujdou si prosazovat nazor.
-- Dalibor Straka