Automaticke odpojeni vadneho disku ze sw RAID1

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Čtvrtek Únor 14 10:21:13 CET 2008

Ahoj,

> From: Dalibor Straka [mailto:dast na panelnet.cz]

> vsech sil snazil
> nadlouho (mozna nastalo)
> tvrdy reset pocitace.
> >

> To by me zajimalo jestli byl system v tak dezolatnim stavu,
> ze neslo ani
> mdadm --fail /dev/...

To neslo, protoze jsem se nedostal ani do prikazoveho radku na konzoli
(system nereagoval, jenom makaly disky).
Ale mozna neni na vine RAID, jak jsem se domnival, ale to, ze jsem mel na
disku taky (nemirorovanou) SWAP partition. Bohuzel to ted uz tezko zjistim,
protoze do logu se nic nedostalo.

M. Vancl