Re: Linux hledá instalatéry

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Únor 19 03:34:45 CET 2008

Dan Ohnesorg wrote:
> Ale lidem, kteri maji pocitac doma nemame moc co nabidnout.
To je smutny fakt :-(

> To je proste handicap toho, ze v kazdem
> normalnim panelaku je alespon jeden win "admin", ktery vyjde o patro
> vyse, klikne, dostane 100 a zase jde domu. Tim ze linuxaru je mene,
> tak uz musi nekam jet, musi tam necim jet, zpravidla maji radove
> vetsi kvalifikaci..

No ja nevim, me se zda, ze kvalifikace az tak moc nesouvisi s cenou prace. Me
se spis zda, ze linuxari maji nejakou divnou povahu. Vrtaji se doma (zadarmo)
v linuxu treba cely mesic, nebo neco studuji, ale kdyz maji jit delat za
penize, tak si za to 1 kliknuti nauctuji 1500Kc. Ja jsem odbornik na Windows a
v Linuxu umim bezpecne jen par desitek veci, ale nevidim zadny rozdil, jestli
mam zakaznikovi uctovat 100Kc za jedno kliknuti ve Windows XP nebo ve Fedore.
Byl jsem u nej 5 minut, jednou jsem kliknul a je jedno, zda ve Woknech nebo
Linuxu. A z hlediska zakaznika je uplne jedno, zda jsem svoje znalosti nabyl
10 letym studiem, placenym kurzem nebo jsem se to naucil cirou nahodou.
Navic exituje VNC (nebo klony) pro oba systemy a linuxak muze hodne veci
udelat na dalku, aniz by tam musel jezdit. Ja ze sveho Win PC takhle obcas
nastavuji neco 2 lidem na jejich Fedore. Delam samozrejme jen veci, kde jsem
si jisty co delam.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz

Petr Vileta, Czech republic
(My server rejects all messages from Yahoo and Hotmail. Send me your
mail from another non-spammer site please.)

Please reply to <petr AT practisoft DOT cz>