Automaticke odpojeni vadneho disku ze sw RAID1

iko iko na kamarad.cz
Čtvrtek Únor 14 12:10:06 CET 2008

mne obcas zatuhne jeden disk v sw raid a pocitac kompletne lahne, jedine
tvrdy restart a sync pola. neviem odsledovat, cim je to sposobene, len
sa mi zda ze jeden z diskov raz za cas prestane odpovedat. ci to je
diskom, radicom alebo cim neviem. stane sa to raz za cas. su to bezne
ide disky.

iko