Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5

Miro Bobovsky Miroslav.Bobovsky na ives.vs.sk
Pondělí Leden 14 08:08:45 CET 2008

ja som raz take mal a bola to chyba HW.
ciastocne pomohlo saskovanie s nejakymi bios parametrami .. cejake cpu-pci
write .. neviem co ..
Ciastocne preto lebo sa znizil pocet chyb o 2 rady .. ale nie uplne ..
uplne pomohla az vymena HW a zachovanie toho  isteho disku.
Pokukaj kondenzatory na maticnej doske .. ci niesu "oble" vrsky ..
Na ibm desktop masinach v ucebni sme raz menili (5rokovspat) na vsetkych pc
kondiky .... t.j. znacka.neznacka .. komponent je aj tak ...

bbo
----- Original Message -----
From: <jelito na chello.sk>
Newsgroups: cz.comp.linux
To: <linux na linux.cz>
Sent: Sunday, January 13, 2008 7:04 PM
Subject: Chyba filesystemu (JFS)? Velke subory maju vzdy ine CRC/MD5

Co som skusil? Skusal som rozne kopirovat a porovnavat CRC, takze viem, ze
sa to deje iba na serveri, nie u mna na PC. Skusal som rozne velkosti
suborov, deje sa to iba pri suboroch, ktore maju cca 3 GB a viac. Skusal
som vymenit RAM, nepomohlo. Tiez som skusal pocitat CRC priamo na serveri,
aby som vylucil vplyv siete, takisto nepomohlo.