Jaky linux

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pátek Červenec 18 10:35:15 CEST 2008

Fedora - prošel jsem od RH 6.2 přes všechny verze do Fedora 9.

Až do verze Fedora 9 jsem byl hodně spokojen, používám KDE, na Fedora 9
se mi to tak rozhodilo díky KDE 4.0, že jsem tam přešel na GNOME, ne že
by to nešlo všechno vyřešit, ale už mne to příliš zatěžuje. Na dalších
systémech jsem nechal Fedora 8, Zkoušel jsem taky SUSe, ale nenadchlo
mne to.

Bohužel, po zkušenosti s Fedora 9 začínám šilhat i jinam, což jsem dříve
nikdy nedělal...

MB.