asus eee pc xubuntu - mrtva sitovka a klekne kontrola FS

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Červen 26 16:23:44 CEST 2008

On Thu, Jun 26, 2008 at 03:09:35PM +0200, jakub wrote:
> *2. problem - pri spusteni z usb klicenky funguje sit bez ptani, pri
> spusteni z provedene instalace se sitovka zda tatolne mrtva* (neb i na
> switchi mi nesviti kontrolka) - kdyz dam ifconfig - tak pise, ze
> aktivovano multicast ... ale ip nedostane- zkusil jsem manualni
> konfiguraci, aby dostal IP z DHCP, ale proste ji nedostane

Ahoj,

podivej se, jestli vidis sitove rozhrani eth0 prikazem "ifconfig -a".
Jestli ano, zkus ji rucne nahodit podle vzoru:
	ifconfig eth0 192.168.2.3 netmask 255.255.255.0
a pak by se mela rosvitit, pokud je v ni kabel.

-- Dalibor Straka