Multiple Connections to the Internet

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pátek Březen 21 19:15:45 CET 2008

Dne 21 Březen 2008, 18:58, Petr Klíma napsal(a):

> Jaký šel, takého potkal, jestli mi rozumíte :-)

Ne. Ale to nevadi :-)

> Ale k problému - samozřejmě není problém udělat jakýsi load-balancing
> mezi dvěma providery směrem ven, ale jednak to není to, co tazatel chce
> a navíc to celé může haprovat např. na tom, že vnitřní síť má veřejné IP
> a onen rozsah je anoncovaný pouze jedním providerem, takže data tekoucí
> dovnitř stejně polezou vždycky jednou jedinou cestou.

Nehlede na to, ze to ten druhy nemusi vubec pustit na zaklade spoofovacich
politik vubec ven...

> A to nemluvím o tom, že neznám způsob routování na základě čísla portu -
> leda byste pomocí iptables markoval odpovídajícím způsobem pakety a pak
> přesvědčil routovací tabulku, aby na to brala ohled. Pokud je mi známo,
> routuje se na základě IP adresy/subnetu, nikolivěk portu nebo nějakého
> fwmark. Pokud je to jinak, rád si rozšířím obzory.

Ja v prvni chvili odpovedi zapomel na to, ze to chce provozovat na
_jednom_ stroji. Cili omlouvam se za prilis rychlou reakci :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...