Jak pomalu zkopirovat mnozstvi souboru

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Čtvrtek Březen 27 08:37:18 CET 2008

Bohuzel mam CentOS 4. Dival jsem se na ionice, ale vzhledem k tomu, ze na
tom serveru bezi spousta dalsich veci, tak bych nerad experimentoval touto
cestou. Spise mi slo o nejaky vicemene jednorazovy skript.
Ale dekuji za radu.
M.Hankovec

----- Original Message -----
From: "Michal Dobes" <dobes na tes.eu>
To: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, March 27, 2008 8:28 AM
Subject: Re: Jak pomalu zkopirovat mnozstvi souboru

nej zkopirovat velmi velke mnozstvi malych souboru (v mnoha podadresarich).
Problem je, ze po nejake dobe kopirovani se komunikace zasekne. Potreboval
bych tedy rychlost kopirovani snizit.
prace s lokalnimi soubory. U cp jsem podobnou volbu nenasel.

souboru (nejlepe vkladat pauzu za kazdy zkopirovany soubor pred kopii
dalsiho)?