Jadro 2.6.27 a rychlost PC

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Listopad 6 22:05:58 CET 2008

d.petr píše v Čt 06. 11. 2008 v 20:45 +0100:
> Absolutní rychlost pro SSH a FTP? Někde už jsem se zmínil: soubor 1,7 MB
> se přenese přes FTP za 5s, přes SSH ve 2.4 za asi 120s, ve 2.6 za asi
> 600s (tj. asi 3 KB/s. No není to blesk? :-) ).

ja uz si zacinam pripadat uplne nesvuj, ale porad nechapu, proc
kopirovani Midnight Commanderem (ktery pro to pouziva cat a dd) rikate
"kopirovani pres ssh"? A dale, proc jste porad jeste nezkusil opravdu
"kopirovat pres ssh", tedy prikazem scp?

A pokud tu jini meli stoprocentni napady s UDMA, tak prece nebylo nic
jednodussiho nez uz davno disk z kopirovani uplne vynechat a kopirovat
z/do /dev/shm/ (nebo jineho ramdisku v 2.4 kernelu)...

Petr