ProLiant DL320 G2 & Linux

Náprstek Vladimír Vladimir.Naprstek na rwe.cz
Sobota Říjen 18 22:14:49 CEST 2008

Ahoj, tak tady Ti už moc nepomohu. Zajedno jsem přesvědčen, že ta smart karta nedovolí do systému disky propagovat samostatně ale vždy přes nějaké pole. Od toho tam koneckonců je. Pokud to chceš jinak, musíš disky připojit bez té karty.

No a zadruhé, já mám ten server pro vývoj, takže monitorování mne nijak nezajímá. Server jede, pokud zhavaruje, tak naformátuju, nainstaluju systém a jedu dál (proto třeba ani nezálohuji - nemám co).

Jestli si ale dobře pamatuju, tak před časem se o tohle někdo v konferenci zajímal a padla jakási zmínka o SW přímo od HP. Ale moc chvály na to tuším nebylo.

Z prvního dotazu jsem pochopil, že to nemůžeš rozběhnout vůbec...

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz

-----Původní zpráva-----
Od: linux-bounces na linux.cz za uživatele Petr Špatka
Odesláno: pá 17.10.2008 16:45
Komu: Diskuse o Linuxu v cestine
Předmět: Re: ProLiant DL320 G2 & Linux

> já si zrovna s takovým serverem hraju. A jsem docela překvapen, že máš
> problémy. Já tam strčil instalační CD s debianem a vše naprosto v
> pohodě. A modul, který to obhospodařuje se jmenuje cciss. Co mne ale tak
> napadá, že ta má verze je

Raid se v RHEL5 (teda jeho klon - SL5) chytne, ale nenašel jsem rozumnou
utilitu na monitorování stavu, která by byla v distribuci. A když jsem
RAID nechtěl, tak se mi nepodařilo RHEL5 donutit, aby disky neviděl jako
jeden disk (interní raid), ale jako 2 normální IDE disky a interní
odstavení.

Ještě zkusím Debian, co ten udělá - třeba tam bude vše potřebné v
binární formě. Moc se mi nechce kompilovat.

To nastavení RAIDu je docela agresivní - na první pohled to vypadá, že
nikdo nepočítá s tím, že by někdo raid nechtěl. Jo a mám trochu jinou
verzi HW.