ProLiant DL320 G2 & Linux

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Říjen 18 22:51:45 CEST 2008

Já jsem řešil HP řadiče.
Přímo na stránkách HP lze sehnat software, ale ten nemusí fungovat s drivery
v jádru a může být třeba dokompilovat originální drivery z jejich webu.
Software jsou dva typy, buď CLI nebo webový rozhranní, na vyzkoušení stačí
CLI, ale cokoliv v něm dělat je utrpení. Do stádia monitorování jsem se
nikdy nedostal, ale chyby by určitě šlo tahat rovnou z CLI, ale možná
existuje i přímo něco na monitorování...