Qt4 phonon přestal fungovat a zasekává aplikaci

Jan Krajdl spm na spamik.cz
Čtvrtek Prosinec 17 10:10:23 CET 2009

Tak jsem tak chvíli hledal, jak se toho zbavit a někde bylo psáno
odinstalovat pulseaudio a dát místo něj esound... Situace po tomhle je
však úplně stejná (až na to, že při přehrání zvuku vyskočil dialog z
KDE4 o tom, že se mu změnily zvukové zařízení, což doufám je věc
phononu, pač jinak jsem nějak netoužil, aby mi tam cosi z KDE žilo :) ).
Je esound stejně zabugovanej jako pulseaudio nebo mám chybu hledat ještě
někde jinde?

Jan Krajdl