Postavit si diskove pole na linuxu

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Pondělí Leden 19 14:59:43 CET 2009

On (19/01/09 13:55), Petr Klíma wrote:
> To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> From: Petr Klíma <petr.klima na sobriety.cz>
> Subject: Re: Postavit si diskove pole na linuxu

> Jestli si vzpominam, tak moje stara AMD K6-200 generovala XORy rychlosti
> v radu GB/s, takze desitky MB/s na dnesnim CPU proste nepoznate. Proc
> vam tato HW sestava ve Windows funguje tak, jak funguje, neni otazka, na
> kterou bych Vam dokazal odpovedet. Ani nevim, jak jste testoval a jestli
> do tech vysledku prilis nepromlouvaji diskove cache systemu a radice.

Takovou rychlost bych na k6-200 uveril tak maximalne u xoru dvou
registru, to je samozrejme nejrychlejsi varianta. U SW pole se ale
bavime o xoru dvou pametovych bloku, coz je operace samozrejme PODSTATNE
pomalejsi (byt stale je xor velmi rychla operace).

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/