Rozdelenie disku, raidy a jednotlive particie

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Neděle Červenec 12 01:04:00 CEST 2009

Server je urceny na bezne webhostingove sluzby (web, mail, dns, db, ftp,
...), zatial vsetko na jednom serveri. Zalohovanie lokalne plus fyzicky na
zalozny server, ktory je na slabsej linke mimo housing centra, urceny na
sekundarne DNSy a pripraveny v pripade vaznej HW poruchy hlavneho servera
na relativne rychlu vymenu. K dispozicii mam 6 GB ram, potrebnych je
priblizne 1-1.5GB, ked pocitam este s nejakym narastom, tak do 2-3GB by sa
na tmpfs na nieco mohlo kludne pouzit (na toto som trocha zabudol, s
ramdiskom som naposledy pracoval tusim este za ery dosu :D).

To je prave ten problem, staci na nejaku blbost zabudnut alebo si ju
neuvedomit a problem je na svete :(

Martin Tirsel