=?iso-8859-2?q?v=E1hav=FD?=, =?iso-8859-2?q?loudav=FD?=, usínající S.M.A.R.T. self test

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Květen 13 18:20:01 CEST 2009

Dne st 13. května 2009 Petr Stehlik napsal(a):

> To jsem rád, že v tom nejsem sám. Jaké disky to jsou? Máme tu Seagate
> 750GB a 1TB, které to nepostihlo, ale tyto 320GB to schytaly. Chtěli
> jsme do nic naládovat novější firmware, ale dle webu Seagate ty disky
> vůbec neexistují.

Jsou to ST3500630NS, 500 GB, firmware 3.AEG (to už jsem někde četl ;) )

> ano, takže stejný případ (2.6.26 mám z backports kvůli přípravě na
> upgrade na Lennyho, s 2.6.22 nebyly problémy).

Já to měl zároveň spojené s výměnou 32bit za 64bit a XEN za KVM, a tak
jsem si nebyl jist, zda problém opravdu pochází od disků. Ale takhle to
vypadá, že ty další změny, které jsem páchal, vinu nenesou. Mimochodem,
na tom stroji mi také běží NUT - tedy další shoda v našich konfiguracích.

> hmhmhm. Něco tedy s kernelem asi. Že bych to zkusil nabonzovat vejš?
>
> Petr

To je asi dobrý nápad. Třeba se podaří najít někoho dalšího se stejnými
příznaky.

Slávek