Jak postavit vlastni Fibre Channel server (target)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Květen 14 02:25:47 CEST 2009

Zdravim,

On Wed, May 13, 2009 at 09:17:24PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Chtěl jsem napsat, že jsou to poněkud drahé hračky, a pak jsem
> uviděl, za kolik jste to koupil. ;)

Ja si tam snad zmenim nick ;-).

> Nevím, dneska už asi nic moc, protože iSCSI už celkem vyspělo.

Nemuzu si iSCSI vynachvalit. Mam pro iSCSI samostatny kvalitni gbit
switch, oddeleny od internetu firewallem air-gap.

Mam s nim jeden obcas reprodukovatelny problem. Pri zmene konfigurace
targetu udelam "/etc/init.d/iscsitarget restart" a obcas na vsech
klientech iscsi chcipne. Vse distribuce debian lenny.

Hloupa efektivni obrana: Vypojit ethernetovy kabel do toho gbit switche.
Pak udelat "iscsitarget restart". A jestli nahodou poslal nejaky
zly packet s flagem "FIN" apod. tak nedojde ;).

-- Dalibor Straka