Driver pro USB 2, NEC D720101GJ?

d.petr d.petr na post.cz
Středa Listopad 11 10:33:15 CET 2009

Dobry den,
rad bych zprovoznil PCI IO kartu s vystupy USB 2, je na ni cip NEC D720101GJ.
Mam jadro 2.6.31.5 a zadny z pritomnych modulu pro USB (ehci, uhci, ohci ani dalsi "specialni") se nechytl.
Moje otazky: Je v Linuxu podpora tohoto cipu? Pokud ano, jak ji do toho meho dostat?

Hledanim po internetu jsem narazil pouze na spoustu prodejcu karet s timto cipem nebo na narky uzivatelu, ze jim podobne karty nejedou, urcitou nadeji dala jen stranka
http://www.necel.com/usb/en/product/upd720101.html
Ovsem z ni lze ziskat jen jakysi miniaturni patch pro jadro 2.4, kde navic pisou, ze je pro ohci (This is a patch for "usb-ohci.c" included in kernel 2.4.26.) a to je preci pouze USB 1.
Cip se vyrabi od roku 2005, tak je mi divne, ze by ho dosud Linux ignoroval.

Pozn.: V PC mam starou verzi PCI.

Diky za pripadne rady nebo napady
PM