Nová verze xkb

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 15 20:48:49 CEST 2009

Zkuste se podívat na nastavení HALu. myslím že od verze Xorg. 1.6.0 je nastavování přeze HAL. Měl jsem problémy s myší, protože jsem ji nemohl přesvědčit přeze xorg.conf, aby fungovala správně (a zeptal jsem se zde a nějaký trotl se mi posmíval a mlel při tom kraviny) a ono mi to nainstalovalo nová Xka i s halem, čehož jsem si nevšiml (před tím jsem HAL neužíval a tak nejsem z toho nadšený).

Jelikož používám vlastní klávesovou mapu (modifikovanou US, by šla psát i čeština), tak to nyní řeším tak že přeze xmodmap modifikuji us klávesnici. Funguje to na všech strojích kde se nacházím (u mě X momentálně nejnovější 1.6.3) výhodu to má, že nemusím otravovat správce aby mi nainstaloval mojí mapu :-).

Nepoužívám žádné [XKG]dm, startuji X přímo po přihlášení.

ced