Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Duben 14 09:50:30 CEST 2010

On Wed, 14 Apr 2010, Petr Simek wrote:

> [...]
> prihlasit na server pres ssh. Stavajici session bezi (samozrejme
> s ohledem na velkou zatez pomalu) ale pri pokusu otevrit dalsi ssh
> session se klient zasekne a na serveru se nejdrive objevi process
>
>   /usr/sbin/sshd -R
>
> a po nejake dobe prejde do stavu
>
>   sshd: [accepted]
>     \_ sshd: [net]
>
> v kterem to chvili setrva (asi minutu) a pak proces konci. Load po
> spusteni taru postupne roste az k nekam 2.5 , top ukazuje ze tar bere
> asi 40% casu procesoru, ostatni hodnoty jsou nevyznamne.

U severu pod velkou zatezi se mi to stava tez - duvodem je podle me
timeout sshd (LoginGraceTime) a na strane klienta neco jako
ConnectionTimeout. SSH je proste pomerne vypocetne narocne. Muzete
zkusit snizit nice pro ten tar, nebo zkusit jiny scheduler jadra.

> Netusite v cem by mohl byt problem a jak to vyresit ?
>

> S pozdravem

Adam Pribyl