Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi - vyreseno

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 14 10:34:50 CEST 2010

On Wed, 14 Apr 2010, Adam Pribyl wrote:

> U severu pod velkou zatezi se mi to stava tez - duvodem je podle me timeout
> sshd (LoginGraceTime) a na strane klienta neco jako ConnectionTimeout. SSH je
> proste pomerne vypocetne narocne. Muzete zkusit snizit nice pro ten tar, nebo
> zkusit jiny scheduler jadra.

Ucinil jsme dalsi zjisteni. LoginGraceTime u sshd to neni - je default
600 sec a rozbalovani taru trva 450 sec. Je to klientem - jak ten server
reaguje pomaleji (kvuli ext3 a spouste souboru) tak Teraterm to nezvladl,
ale putty nebo ssh klient v linuxu ano. Takze problem je vyresen - bylo
to ssh klientem ktery neakceptoval ze to navazani session muze trvat
cca 20 vterin , dekuji za rady.