OT Re: Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi - vyreseno

Dusan Zatkovsky msk.conf na gmail.com
Středa Duben 14 16:12:09 CEST 2010

On Wednesday 14 of April 2010 10:34:50 Petr Simek wrote:

> to ssh klientem ktery neakceptoval ze to navazani session muze trvat
> cca 20 vterin , dekuji za rady.

Teda neviem ci len ja mam ten pocit, ale je este niekto, komu nepride
normalne, ze jeden tar vyrobi taku io zataz ze sshd trva 20 sekund ustanovit
session?

Uz som to tu mozno pisal, ale posledny cca rok-dva je praca s diskami v linuxe
otrasna katastrofa, akekolvek vacsie io znamena viditelny freeze celeho
systemu. Debian, Ubuntu, Fedora. Neviem kde sudruhovia urobili chybu, ale
kedysi som si v linuxe dovolil s diskami horsie kusy a system zostal plynuly
( pomalsi, ale plynuly )... Stretavam sa s tym doma, v praci, na virtualbox
serveri ( nemoznost pracovat v 2-3 image naraz, pri 3 zapisoch masin vo
virtualboxe priemerna rychlost 2-3MB/s na jeden ), proste vsade ... Asi som
paranoidny, alebo vadny ...

--
Dusan

... tykajte mi