OT Re: Nelze se pripojit na ssh pri urcite diskove zatezi - vyreseno

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Duben 14 16:51:05 CEST 2010

Ja vsade strkam softverovy raid, aj na svoj desktop (najprv debian,
posledny polrok ubuntu) a podobne chovanie pozorujem tiez. Ked sa spusti
prvu nedelu v mesiaci kontrola pola, tak som na desktope na niekolko hodin
dopracoval (1-2 minuty uplny zahul, potom par sekund mam na natukanie
prikazu a dalsie 1-2 minuty zasa cakam) a na serveri mi monitoring hlasil
nedostupnost (zrejme timeouty), takze som to vsade povypinal. Predosle 2-3
roky som nikdy nic take nespozoroval, ani som nevedel, ze nejaka kontrola
raz mesacne prebieha (teda ak vobec prebiehala, pretoze to, ze nejake
checkarray bezi som zacal pozorovat mozno tak necely rok spat).

--
S pozdravom,
Martin Tiršel