Zdileni diskovych oddilu v ramci trialbootu

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Čtvrtek Srpen 26 21:39:02 CEST 2010

Osobně bych se sdílení /home a /tmp nebál. V čem bych ale čerta tušil
je určitě adresř /var, konkrétně pak určitě /var/lib. Raději bych
"nezávadné" adresáře, jako je /var/log či /var/spool nalinkoval někam
na sdílený disk, když už to chceš sdílet. Na tvém místě bych pak
vytvořil jeden sdílený disk, ten namapoval třeba na /shared, vytvořil
tam adresáře /home, /var, /tmp a já nevím co všechno ještě dává smysl
sdílet a vytvořil k nim patřičné linky.